FELBUKKANT EGY ÉRDEKES KONSPIRÁCIÓ A GERMANWINGS LUFTHANSA-GÉP LÉGIKATASZTRÓFÁJA KAPCSÁN!

Ezt a gépet is lelőtték volna véletlenül egy fegyver tesztelése közben? Awww.costadelsolmagazin.com a www.whatdoesitmean.com publikációjára hivatkozva cikkezett a rendkívül érdekes feltevést illetően.
germanwings

Az újnak számító High Energy Liquid Laser Area (HELLADS) fegyvert az olaszországi Avionban állomásozó US Air Forces (Amerikai Légierő) tesztelte. Azonban az eredeti cél helyett az újnak számító fegyverrel a Germanwings 4U 925-ös járatot találták el.
mh2
A konspirációt az is alátámaszthatja, hogy szinte azonosíthatatlanul lehet csak szegény emberek holttesteit összeszedni, illetve már csak a DNS elemzések segíthetnek az azonosításokban.
Az Ukrajnában lezuhant maláj gép szerencsétlenül járt szegény ártatlan emberek holttestét még hullazsákokban lehetett szállítani, a proszektúrára, hogy azonosítani lehessen őket. Csak éppen ezt a cselekményt levegő levegő rakétával hajtották végre. Az alábbi képen egy műholdas felvételt mutatunk be, ahol a szóban forgó maláj gépet lelövik. Ennek a gépnek és utasainak elvesztését szeparatisták rovására próbálták akkoriban rávarrni. Ez csak annyiban érdekes, hogy az emberi holttestek az ukrán esetben szinte egyben maradtak!
A kép bal sarkában azt láthatjuk, hogy a bekeretezett (nagyított) vadászgép levegő levegő rakétát indított, amely sajnos eltalálta az ártatlan civil utasokat szállító majás utasszállító gépet!

A francia légi katasztrófa tragédiája idején lelassult és el is sötétült a brit polgári radar rendszer. Ezekben az időkben telepítették a British B-1 bombázókat. Ezek közül, már néhányra fel van szerelve a HELLADS!
Az eredeti cikkből nem derül ki, hogy mi vezetett a cél tévesztéshez, de már a viszonylag alacsonyan szálló polgári gépet lelőtte! Ez idő tájt Dél-Franciaországban elektronikus zavarást észleltek, de ez volt jellemző Nyugat-Európa néhány államára is. Ez magyarázhatja azt, hogy a gép szinte elemeire esett szegény utasokkal együtt. A gép roncsai 10-20 kilométeres körzetben szóródtak szét. Az emberi holttestekből megmaradó részek legnagyobbja egy aktatáskába férhetne el.
Azonban sajnos a Germanwings 4U 925-ös járat esetében nem így van, hiszen az emberek holtteste a felismerhetetlenségig zúzódott össze.
Darpa-HELLADS
Nagy valószínűséggel az elemzőkön keresztül Andreas Lubitz felelősségén lovagolnak és terelnek. A másodpilóta súlyosan depressziós volt és a kapitányt nem engedte vissza a pilótafülkébe. A másodpilóta ráadásul mind végig nyugodt maradt, mert ezt szuszogásán lehetett hallani.
mh3
mh4
Elképzelhető, hogy Andreas Lubitz-nak esze ágában sem volt öngyilkosnak lenni, tudva azt, hogy gép fedélzetén gyermekek, édesanyák és édesapák vannak.
Igaz, hogy az öngyilkosok sokkal bátrabbak akkor, ha tudják azt, hogy magukkal embereket visznek a halálba. Ezért olyan bátrak az öngyilkos terroristák is.
Andreas Lubitz azonban nem volt terrorista, hanem nagy valószínűséggel munkáját végezte.
Súlyos depressziója következményeként mutogatnak rá mondva csinált történetekkel, hogy a valódi terroristákról eltereljék az emberek figyelmét.
Ez a konspiráció, csak egy feltevés volt. Mindenkinek szíve joga elgondolkodni a történteket a tények és összeesküvés elméletek világában.
A  www.costadelsolmagazin.com oldalt nem mindig tudjuk megnyitni, mert tiltott. Miért?
(hir.ma)
Bal-Rad komm: Konspiráljunk tovább. A történet kezdetén-szinte minden hazai forrás is-idézte a közelben lakó elbeszélését, aki HÁROM különböző idejű hangjelenséget hallott. Kettő nagyon erős, éles REPÜLŐGÉPHANGOT, és utána a gép robbanását. A két éles hang és a becsapódás között VOLTAK SZÜNETEK.
/Forrás:http://wp.me/p3enPJ-8il 2015/03/29/*B.Kiss-Tóth László

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

ÚJABB KÉPKERETEK A FANTÁZIA VILÁGÁBÓL

Állatbordélyok nyílnak zoofiloknak szerte Németországban